مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:262016-10-25سياسي

مناظره سیاست پنهان کاری و تصمیم گیری در پشت درهای بسته نیست


مناظره فرصت مناسبی است برای حل مشکلاتی که منجر به سوءتفاهم شده است و نباید آن را سیاست پنهان کاری و تصمیم گیری در پشت درهای بسته قلمداد کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی اکبری، رییس دانشگاه ایلام، در اختتامیه مناظرات دانشجویی دانشگاه ایلام، گفت: برگزاری این دوره های مناظره یک حرکت نمادین در احترام به سلیقه ها و نظرات متفوتی است که در سطح جامعه وجود دارد.

وی افزود: باید بپذریم که در جامعه برای اعتلای ایران ممکن است گام های متفاوتی برداشته شود، و نباید این اختلاف نظرها به دشمنی و کدورت بیانجامد.

علی اکبری با بیان اینکه انجام مناظره هزینه های تصمیم گیری را کاهش می دهد، تصریح کرد: مناظره فرصت مناسبی است برای حل مشکلاتی که منجر به سوءتفاهم شده است، و نباید آن را سیاست پنهان کاری و تصمیم گیری در پشت درهای بسته قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه مناظرات دفاع از ایده بدون صرف کمترین هزینه ای است که در دانشگاه ایلام انجام شده است، گفت: دانشگاه می تواند مرجع و مأوایی برای انجام مناظرات در راستای رفع اختلاف نظرات موجود در بین مسئولین و مدیران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره سیاست پنهان کاری و تصمیم گیری در پشت درهای بسته نیست

مناظره سیاست پنهان کاری و تصمیم گیری در پشت درهای بسته نیست