مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:212016-10-25اقتصادي

بدهی سوختی 1155 میلیارد تومانی 3 ایرلاین بزرگ


در حالی رقم بدهی سوختی شرکت های هواپیمایی به مرز 1500 میلیارد تومان رسیده که 77 درصد یعنی 1155 میلیارد تومان از این بدهی مربوط شرکت های ایران ایر، - ماهان و آسمان به عنوان سه ایرلاین بزرگ کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، یکی از مسائلی که طی ماه های اخیر به بحث داغی برای شرکت های هواپیمایی تبدیل شد، پایان تحویل سوخت نسیه به آنها از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بود.

اواخر مردادماه امسال سجادی مدیرعامل سابق شرکت پخش از آغاز طرح دریافت نقدی بهای سوخت تحویلی به ایرلاینهای داخلی با کارت بانکی از اولین روز شهریور سال 95 خبر داد.

وی با بیان این که این طرح از فردا (اول شهریورماه 95) برای 6 فرودگاه دارای کمترین تعداد پرواز آغاز می شود اظهار کرد: این طرح تا پایان شهریورماه در فرودگاه های سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

زیرساختها، امکانات و تجهیزات لازم در فرودگاه های سراسر کشور جهت پرداخت نقدی بهای سوخت از طریق کارتهای بانکی فراهم شده و تمام ایرلاینها ملزم به پرداخت نقدی سوخت در فرودگاه ها از طریق بانکهای عامل (خودپردازها و دستگاه های پوز) هستند.

وی اعلام کرد: از فردا فروش و تامین سوخت شرکتهای هما، آسمان، ماهان، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترک تنها به صورت نقدی و با استفاده از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی سوختی 1155 میلیارد تومانی 3 ایرلاین بزرگ

بدهی سوختی 1155 میلیارد تومانی 3 ایرلاین بزرگ