مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:112016-10-25حوادث

فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق در پلدختر


فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 53 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفت ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از پلدختر، نعمت الله دستیاری سرپرست جدید فرمانداری پلدختر ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی پلدختر از تلاش شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم در جهت برقراری امنیت با تمام توان با نیروی انتظامی همکاری کرده و به تمام مسوولان شهرستان تاکید می کنیم که همیار و همدل پلیس بوده و مشارکت جدی در برقراری امنیت داشته باشند.

دستیاری خاطرنشان کرد: ایمان داریم که هرچه بر حضور مردم تکیه کنیم به اهداف بزرگ جمهوری اسلامی زودتر خواهیم رسید، امنیت اجتماعی محصول جلب اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی است که به لطف پروردگار در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان وجود دارد.

در ادامه فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 53 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفت ماهه امسال خبر داد.

صفر عبدالوند به آمار عملکرد هفت ماهه امسال این فرماندهی اشاره کرد و گفت: طی هفت ماهه امسال ماموران این فرماندهی موفق به کشف 116 محموله برنج خارجی قاچاق به مقدار 513 تن شده و کارشناسان ارزش این محموله ها را 53 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق در پلدختر