مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:002016-10-25سياسي

امضای دو تفاهم نامه بسیج وزارت نیرو با دفاتر امور فرهنگی و مدیریت بحران


با حضور قائم مقام وزیر نیرو، مرکز بسیج وزارت نیرو دو تفاهم نامه همکاری مشترک با دفتر امور فرهنگی و دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این وزارتخانه امضا کرد.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز با اشاره به اینکه این تفاهم نامه بر مبنای همکاری مشترک بین مرکز مقاومت بسیج و دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، همکاری در مباحث آموزشی، اجرایی و اتاق فکر می تواند کمک های متقابلی برای هر دو طرف ایجاد کند.

"میثم جعفرزاده" اظهار داشت: وظیفه ذاتی وزارت نیرو تأمین خدمات پایدار در حوزه آب و برق به لحاظ کمی و کیفی است و هرچیزی که بتواند این خدمات رازیر سؤال ببرد و به عنوان یک تهدید محسوب شود باید در مقابل آن ایستادگی کرد.

جعفر زاده ادامه داد: این دفتر تلاش دارد تا از تمام مجموعه هایی که ظرفیت این کار را دارند به نحو احسن استفاده نموده و با ایجاد همبستگی و وحدت به پیشبرد امور کمک کند.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری بین مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل در محورهای آموزش و فرهنگ سازی، مانورها و مناسبت ها، شرایط حادثه و بحران، اخبار و اطلاعات، امور فنی و تخصصی و امور اداری و حوزه ستادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دو تفاهم نامه بسیج وزارت نیرو با دفاتر امور فرهنگی و مدیریت بحران

امضای دو تفاهم نامه بسیج وزارت نیرو با دفاتر امور فرهنگی و مدیریت بحران