مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:502016-10-25اقتصادي

قیمت بلیت هواپیما در دوره اربعین ، ثابت است


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تاکید کرد : نرخ فروش بلیت هواپیما در همه شرکت های هواپیمایی در بازه زمانی اربعین حسینی ثابت است .

- ، مسعود اسعدی سامانی گفت : با توجه به تجارب سال های گذشته و بهم ریختگی فروش بلیت دوره اربعین، امسال در شورای مربوطه تصمیم گرفته شد برای بازه زمانی 23 آبان تا 5 آذرماه ، همه خطوط هوایی به صورت چارتری و به صورت سیستمی براساس نرخ مصوب ، بلیت بفروشند.

وی افزود : نرخ فروش بلیت تهران - نجف - تهران 1.

100.

000 تومان و مشهد-نجف- مشهد 1.

350.

000 تومان است و قطعاً همه شرکت ها و آژانسها موطف هستند نرخ اعلام شده را رعایت کنند وحتی اگر آژانسی درباره افزایش قیمت ها تخلف داشته باشد با همکاری دستگاههای نظارتی مثل سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کننده برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد : سال گذشته نرخ بلیت تهران - نجف - تهران 950 بود که امسال باافزایش 150هزار تومان به تصویب همه شرکتها رسیده است.

اسعدی سلمانی افزود : این افزایش قیمت با توجه به گران بودن هزینه های فرودگاه نجف مانند عوارض ، خدمات هندلینگ و غیره است که در این باره مذاکراتی صورت گرفت که نتیجه بخش نبوده است.

سامانی گفت : مردم باید بحث فروش بلیت در سایتها را جدی بگیرند و از هرسایتی خرید نکنند و در این مورد نیز با پلیس فتا مکاتبه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت هواپیما در دوره اربعین ، ثابت است

قیمت بلیت هواپیما در دوره اربعین ، ثابت است