مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:252016-10-25فرهنگي

درخشش کودک خوزستانی در نمایشگاه بین المللی نقاشی بلغارستان


کودک خوزستانی توانست دیپلم افتخار هجدهمین نمایشگاه بین المللی نقاشی نوا زاگورا کشور بلغارستان را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : هستی رحمت اللهی هفت ساله عضو مرکز آفرینش های هنری این کانون در شهرستان بهبهان است که توانست این مقام را کسب کند.

غلامرضا شنبدی افزود : در این مسابقات 15 عضو کانون از سراسر کشور به این مسابقات آثار خود را ارسال کردند که در مجموع هفت دیپلم افتخار کسب کردند.

وی اظهارداشت : هم چنین برگزارکنندگان این نمایشگاه بین المللی یک دیپلم افتخار به امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور فعال در این مسابقه اهدا کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی نقاشی نوا زاگورا با موضوع آزاد در سال جاری میلادی برگزار شد ادامه داد : در این مسابقات 3 هزار و 134 اثر از 40 کشور جهان شرکت کرده بودند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 58 مرکز فرهنگی هنری در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کودک خوزستانی در نمایشگاه بین المللی نقاشی بلغارستان

درخشش کودک خوزستانی در نمایشگاه بین المللی نقاشی بلغارستان