مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:412016-10-25دانش

ششمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در دانشگاه حکیم سبزواری آغاز به کار کرد


ششمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی، پدر نثر فارسی با حضور اساتید برجسته کشوری و جمعی از مسئولین شهری به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری آغاز به کارکرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید مهیار علوی مقدم، دبیر علمی ششمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در گفت وگوبا خبرگزاری دانشجو در مشهد"، گفت: ششمین همایش نکوداشت بیهقی با حضور محققان، پژوهشگران، استادان، دانشجویان و دوستداران این مورخ و نویسنده معروف ایرانی در دانشگاه حکیم سبزواری آغاز به کار کرد.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری آشنایی با تحقیقات جدید در حوزه مطالعات مربوط به تاریخ بیهقی، واکاوی جنبه های روان شناختی تاریخ بیهقی، بررسی پیوندهای فرهنگی و هنری تاریخ بیهقی در دوره معاصر و تشویق و ترغیب پژوهشگران به گسترش و تعمیق تحقیقات علمی در حوزه ادبیات و نثر بیهقی را از اهداف این همایش ذکر کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب استادان و اعضای هیات علمی و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی و دوستداران این ادیب مورخ تاکید کرد: در این همایش امیر الهامی از دانشگاه صداوسیما درباره تاثیر تاریخ بیهقی برنظام فرهنگی- ادبی ایران، علی قربان پور استاد انشگاه حکیم سبزواری با موضوع تراژدی درتاریخ بیهقی، محمودفیروزی مقدم ازدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در دانشگاه حکیم سبزواری آغاز به کار کرد

ششمین همایش ملی بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در دانشگاه حکیم سبزواری آغاز به کار کرد