مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:362016-10-25دانش

اولین نشست منطقه ای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور


اولین نشست منطقه ای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور، روزهای پنجم و ششم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می شود.

- ، روزهای پنجم و ششم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید محمد شمسی ثانی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، "گفت: نشست منطقه ای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور برای اولین بار با حضور مدیران، کارشناسان و دبیران دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، بجنورد، بیرجند، گناباد، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام و اسفراین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و کارشناسان این وزارت در این نشست منطقه ای حضور خواهند داشت، افزود: محور کلی کارگاه هایی که در حاشیه این نشست برگزار خواهد شد، معرفی و تبیین کارکردها و تبادل دانش و تجربه انجمن های علمی گوناگون و شناسایی فرصت های منطقه ای و بومی برای فعالیت های این انجمن ها است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه این نشست آموزشی توجیهی با عنوان کارگاه آینده پژوهی فردی یا برنامه توسعه فردی ارائه می شود، یادآور شد: پیش از این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست منطقه ای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور

اولین نشست منطقه ای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی شمال شرق کشور