مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:012016-10-25ورزشي

پاسخگو در دسترس نیست سرپرست باشگاه نفت تهران کجاست؟


مشکلات عدیده مالی باشگاه نفت در حالی از فصل گذشته تا امروز ادامه دارد که سرپرست قانونی این باشگاه هم نه پاسخگوی رسانه ها می شود و نه بازیکنانش.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مشکلات مالی باشگاه نفت تهران که از سال گذشته شروع شده بود به فصل جاری کشیده شده و حتی خصوصی شدن این باشگاه و واگذاری آن هم نتوانست گره این مشکلات عدیده مالی را باز کند.

از یک طرف بازیکنانی که در سال های گذشته از این باشگاه طلبکار هستند پیگیر مطالبات مالی خود شدند و از طرف دیگر بازیکنانی که امسال پیراهن نفت را پوشیده اند نتوانسته اند پولی را که طبق برنامه ریز ها باید می گرفتند دریافت کنند.

تمرینات نفت تهران برای دومین روز متوالی با اعتراض شاگردان علی دایی به وضع موجود برگزار نشد و بازیکنان نفت برای نشان دادن اینکه اعتصاب نکرده اند در تمرینات حاضر شدند اما تمرینی انجام ندادند تا اعتراض خود را به وضعیت موجود اینگونه نشان دهند.

در این میان چند سؤال به ذهن خطور می کند و آن اینکه خصوصی شدن باشگاه نفت به چه دلیل انجام شد؟ آیا به این دلیل نبود که مشکلات مالی فصل گذشته این باشگاه تمام شود؟ اگر قرار بود مشکلات مالی امسال هم مثل سال گذشته ادامه دار باشد دلیل واگذاری این باشگاه چه بوده است؟ چرا شرکتی مثل بهنام پیشروی کیش که تجربه موفقی در پرسپولیس نداشت مالک باشگاهی شد که آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگو در دسترس نیست سرپرست باشگاه نفت تهران کجاست؟

پاسخگو در دسترس نیست سرپرست باشگاه نفت تهران کجاست؟