مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 11:562016-10-25سياسي

نیازمند موادی با خواص رادارگریزی و پنهان کاری در موشک ها هستیم


در موشک ها نیاز به موادی با خواص رادارگریزی و پنهان کاری داریم که از دید رادارهای دشمن و سامانه های الکترومغناطیسی و یا لیزری مخفی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز مواد پیشرفته و نانوفناوری دانشگاه امام حسین (ع) در خصوص ویژگی های این مرکز گفت: در سیستم های تجهیزات و سلاح نظامی و دفاعی، مواد نقشی تعیین کننده دارند.

وی افزود: مرکز تحقیقات مواد در دانشگاه امام حسین (ع) به منظور بررسی، تجهیز و تحلیل پیرامون به اصطلاح خواص مواد و تاثیرات آنها در سیستم های دفاعی تشکیل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه به طور مثال ما در موشک ها نیاز به موادی با خواص رادار گریزی و پنهان کاری داریم که از دید رادارهای دشمن و سامانه های الکترومغناطیسی و یا لیزری مخفی بماند و تمام ماوریت های خود را به خوبی انجام دهد، افزود: یکی از کارهای بزرگ که در این مرکز انجام می شود، تشخیص مواد الکترومغناطیس و سایر خواص مواد است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: برای دستیابی به اهداف در حوزه سلاح و تجهیزات، هم در موضوع بررسی و آنالیز، مقاومت مواد در مقابل تنش های حرارتی و هم کاهش اصطکاک مواد با سطح سیالات مثل هوای آب برای استفاده در سیستم های سلاح دریایی، شناورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند موادی با خواص رادارگریزی و پنهان کاری در موشک ها هستیم

نیازمند موادی با خواص رادارگریزی و پنهان کاری در موشک ها هستیم