مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 11:412016-10-25دانش

وزیرامور خارجه: زبان فارسی یاور دیپلماسی رسمی کشور است


وزیر امور خارجه کشورمان و عضو هیات امناء بنیاد سعدی با تاکید بر گسترش زبان فارسی در جهان گفت: ترویج زبان فارسی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یاور ما در دیپلماسی رسمی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، هیات امناء بنیاد سعدی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و رییس هیات امناء، جواد ظریف، وزیر امور خارجه، فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مخبر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداد عادل، رییس بنیاد سعدی، معاونان وزارتخانه های آموزش و پرورش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه به عنوان اعضای حقوقی و همچنین استادان زبان فارسی به عنوان اعضای حقیقی و معاونان بنیاد سعدی در ساختمان نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد.

رییس هیات امناء بنیاد سعدی پس از استماع گزارش های ارائه شده از سوی رییس و معاونان بنیاد سعدی درباره عملکرد یک سال گذشته بنیاد، تاکید کرد: زبان فارسی اصلی ترین عنصر هویت ملی ایران است و ترویج و گسترش این زبان از اهداف راهبردی کشور است.

جهانگیری ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و اقدامات موفق بنیاد سعدی، گفت: بنیاد سعدی بنیادی نوپا است که رسالت بزرگی در ترویج زبان فارسی برعهده دارد و پس از گذشت سه سال از تاسیس، موفق به انجام کارهای خوبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرامور خارجه: زبان فارسی یاور دیپلماسی رسمی کشور است

وزیرامور خارجه: زبان فارسی یاور دیپلماسی رسمی کشور است