مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 11:402016-10-25سياسي

قدرت نظامی پشتوانه لبخند سیاستمداران


دشمنان به علت درک از قدرت نظامی و نرم کشورمان به دنبال مذاکره هستند و لبخند سیاستمداران در مذاکرات سیاسی به پشتوانه قدرت نظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، سردار جلالی در همایش پدافند غیرعامل در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما افزود: دشمنان کشورمان و به خصوص آمریکا به دنبال روش های جدید برای مقابله با کشورمان هستند که نام آن را راهبرد فشار برای تحمیل اراده گذاردند.

وی گفت: آمریکایی ها به دنبال استفاده از مولفه های مختلف از جمله مالی، اقتصادی با شیوه های سخت، نرم و هوشمند برای فشار به کشورمان هستند و در این چارچوب ترکیبی از مولفه ها را در سیاست خارجی آمریکا با عنوان دیپلماسی نوین مشاهده می کنیم.

سردار جلالی با اشاره به اذعان آمریکایی ها به استفاده از دیپلماسی نوین تصریح کرد: دیپلماسی تجاری نیز بخشی از راهبرد آمریکایی هاست و آنها با اتکا به شرکت های تجاری خود در تلاش هستند این دیپلماسی را اجرایی کنند و انکار این تلاش در داخل کشور بی معنی است.

وی تاکید کرد: سازمان پدافند غیرعامل مکلف است که تهدیدات مختلف دشمن از جمله در حوزه های تجاری و اقتصادی را بررسی کند و برای مقابله با آنها راهکار ارایه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی پشتوانه لبخند سیاستمداران

قدرت نظامی پشتوانه لبخند سیاستمداران