مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 11:212016-10-25فرهنگي

فارس در گفت وگو با ساسان فلاح فر تحسین حاتمی کیا در مورد شیوه ساخت مستند پالمیرا


روز گذشته ابراهیم حاتمی کیا در خانه مستند، مستند پالمیرا رو دید که همراه با نقد آن شیوه ساختش را تحسین کرد.

- ساسان فلاح فر مستندساز در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر فارس گفت: جلسه ای در خانه مستند برقرار شد که در آن بنا بود ابراهیم حاتمی کیا نیز حضور داشته باشد و خوشبختانه دوستان بنده را مطلع کردند و من نیز به سرعت تازه ترین فیلم مستند خود را به آنجا بردم تا این کارگردان نیز آن را ببیند تا در موردش حرف بزنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: فیلم مستند نبرد پالمیرا نام جدیدترین فیلمم است که تا به این لحظه رونمایی نشده است و در آن جلسه صرفا برای بحث و نقد و گفت وگو این مستند به نمایش در آمد.

پالمیرا نام شهری است که در دست گروه تروریستی داعش بوده است و توسط لشکر فاطمیون آزاد شد که البته در این آزاد سازی برخی نیز به آنها تا حدی کمک رسانی کرده اند و کشور روسیه به طور مثال در عملیات هوایی به آنها یاری رسانده است.

او همچنین درباره نحوه ساخت مستند پالمیرا گفت: در ساخت این مستند مجبور شدیم راه های جدیدی را امتحان کنیم با گروه رسانه ای لشکر فاطمیون که تمامشان اهل افغانستان هستند ارتباط گرفتیم و ما از آنها درباره نوع و شکل تصاویری که نیاز داشتیم صحبت می کردیم آنها نیز تصاویر مورد نیاز ما را طبق آنچه که در نظرمان بود تهیه و برای مان ارسال می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در گفت وگو با ساسان فلاح فر تحسین حاتمی کیا در مورد شیوه ساخت مستند پالمیرا

فارس در گفت وگو با ساسان فلاح فر تحسین حاتمی کیا در مورد شیوه ساخت مستند پالمیرا