مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 21:552016-10-24ورزشي

صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی


شاگردان امیر حسین پیروانی با شکست ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسیا به میزبانی بحرین، تیمهای ملی ایران و ازبکستان از ساعت 19:45 در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند.

تیم پیروز این دیدار علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، راهی مسابقات جام جهانی 2017 زیر 20 سال کره جنوبی هم می شد که شاگردان امیر حسین پیروانی توانستند ازبکستان را با 2 گل شکست دهند و راهی جام جهانی شوند.

تیم ملی ایران آخرین بار در سال 2000 توانسته بود مقام چهارم مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تهران را به دست بیاورد و با بازیکنانی نظیر ایمان مبعلی، مهرزاد معدنچی، جواد کاظمیان و .

به جام جهانی صعود کند و پس از 16 سال یک بار دیگر شاگردان پیروانی این مهم را تحقق بخشیدند.

در این دیدار و در دقیقه 13 بازی ابتدا رضا جعفری توپی را که از روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه ازبکستان ارسال شده بود را در شلوغی محوطه جریمه وارد دروازه ازبکستان کرد و ایران را با یک گل پیش انداخت.

در ادامه بازی ازبکها حملات متعددی را روی دروازه ایران تدارک دیدند اما نتوانستند از موقعیتهای خود بهره لازم را ببرند تا نیمه نخست با همین گل به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی

صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی