مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 21:552016-10-24ورزشي

صعود شیربچه ها به جام جهانی/شاگردان پیروانی حریف عربستان!


تیم ملی جوانان ایران بعد از برتری دو بر صفر مقابل ازبکستان مجوز حضور د رقابت های جام جهانی جوانان را کسب کرد و شاگردان پیروانی در مرحله نیمه نهایی حریف عربستان صعودی که موفق به شکست عراق شده بود شدند.

- جوانان ایران با جنگندگی مثال زدنی خود موفق شدند با دو گل رضا جعفری ازبکستان را شکست دهند و به جام جهانی صعود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی جوانان ایران پس از اینکه به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند از ساعت 19:45 امشب به مصاف ازبکستانی رفتند که با 9 امتیاز و صدرنشینی در گروه A به جمع هشت تیم پایانی رسیده است.

تاکنون صعود عربستان، ویتنام و ژاپن به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جام جهانی قطعی شده است و ایران و ازبکستان تکلیف چهارمین و آخرین تیم آسیایی را مشخص می کنند؛ برنده این دیدار روز پنج شنبه هفته جاری بازی نیمه نهایی را مقابل عربستان برگزار خواهد کرد.

مرحله یک چهارم نهایی جوانان آسیا (بحرین)؛ تاریخ: 95/08/03 ؛ ساعت 19:45استادیوم: خلیفه منامهداور: محمد تقی (سنگاپور) ؛کمک ها: جفری گو(سنگاپور) و فوک پونگ شینگ(هنگ کنگ) / ناظر داوری: جمال جوما عبدالحسین محمد(بحرین)اخطارها:نیما طاهری(29) از ایران عزیزجان جانی اف(1+45)، جاووخیر اسونکولوف(84) از ابکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود شیربچه ها به جام جهانی/شاگردان پیروانی حریف عربستان!

صعود شیربچه ها به جام جهانی/شاگردان پیروانی حریف عربستان!