مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 20:562016-10-24سياسي

استاندار ایلام خبر داد بهره مندی روستاهای بدره از آب شرب بهداشتی و سالم


استاندار ایلام از بهره مندی روستاهای شهرستان بدره از آب شرب بهداشتی و سالم خبر داد.

- محمدرضا مروارید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به منظور بازدید از طرح مجتمع آبیاری روستایی در شهرستان بدره به سر می بریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در روز روستا و عشایر و به منظور بازدید از طرح مجتمع آبرسانی روستایی به همراه جمعی از مسؤولین استان ایلام از روستاییان شهرستان بدره بازدید شد.

وی از عزم مدیریت ارشد استان ایلام برای برخورداری تمام روستاها از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خبر داد و افزود: در استان ایلام 120 روستا داریم که از آب یا محروم بوده یا این که آب فصلی دارند.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه ای تدوین شده تا ظرف دو سال تمام این 120 روستا از آب لوله کشی سالم بهره مند شوند و روستاهای شهرستان بدره نیز ز این حیث مستثنی نیستند.

مروارید تصریح کرد: امیدوارم با اعتباری که از صندوق توسعه گذاشته شده است این روند اجرایی و محقق شود، در مجموع 3 میلیارد تومان طی سال گذشته و امسال هم 4 میلیارد تومان دیگر برای این مهم در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: با تحقق این اعتبار مجتمع آبرسانی به ثمر خواهد رسید و مردم روستاها و عشایری که اطراف این مجتمع هستند از نعمت آب سالم و آشامیدنی برخوردار می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام خبر داد بهره مندی روستاهای بدره از آب شرب بهداشتی و سالم

استاندار ایلام خبر داد بهره مندی روستاهای بدره از آب شرب بهداشتی و سالم