مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 20:312016-10-24فرهنگي

مدیرکل ارشاد خوزستان: روند صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می شود


مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه های برگزارکنندگان است.

- ‎به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اهواز، محمد جوروند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: بنده خود نویسنده هستم و اطلاع کاملی از مجموع تالیفات ناشران بومی در استان دارم.

وی با تاکید بر خرید کتاب از نویسندگان بومی به عنوان یکی از اولویت های کاری تصریح کرد: خرید کتاب از ناشران بومی سبب خواهد شد به نحوی از چاپ و نشر کتاب در استان حمایت شود.

مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به شبهاتی مبنی بر روند طولانی شدن گرفتن مجوز برگزاری برخی کنسرت ها در داخل استان متذکر شد: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه های برگزارکنندگان است.

جوروند با بیان اینکه شرکت‎های برگزارکننده موسیقی و کنسرت شرکت‎هایی متخصص هستند و تنها از طریق این شرکت تقاضای برگزاری کنسرت امکان دارد گفت: اکنون در خوزستان تعداد این شرکت ها 9 است و فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد خوزستان: روند صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می شود

مدیرکل ارشاد خوزستان: روند صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می شود