مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 20:252016-10-24اقتصادي

تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت استانداری آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی در نشست با فعالان اقتصادی و سیاسی اشنویه گفت: حفظ سرمایه و تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت برنامه های عمرانی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز آذربایجان غربی، سعادت در جمع فعالان سیاسی و اقتصادی اشنویه مسئله اصلی در استان را نبود سرمایه عنوان کرد و گفت: اولویت اساسی در موضوع عمران، تکمیل طرحهای نیمه تمام است و در شرایط کنونی نباید طرح دیگری به اجرا درآید.

سعادت با اشاره به بالابودن نرخ بیسوادی در برخی شهرهای استان افزود: اشنویه بالاترین نرخ بیسوادی در استان را دارد و این مسئله باید با تلاش دستگاههای متولی بهبود یابد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در دیدار با مردم اشنویه گفت: سالانه به طور متوسط در استان به ارزش یک هزار میلیارد تومان طرح اجرایی می شود که اقدام خوبی از سوی دولت برای توسعه استان است.

وی گازرسانی به روستاها، اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی، توسعه زیرساختها و اقدامات اساسی برای احیای دریاچه ارومیه را بخشی از تلاش برای عمران و توسعه استان عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مردم اشنویه به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه مسئله اقتصاد مقاومتی در استان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت استانداری آذربایجان غربی

تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت استانداری آذربایجان غربی