مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 17:252016-10-24اقتصادي

واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز است


رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر واردات خودروهای تولید آمریکا به کشور گفت: واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز ما بوده و ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، میثم رضایی، گفت: بر اساس بخشنامه ای که از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، وادات خودروهای آمریکایی حتی در برندهایی که اعمال مالکیت آنها خودروهای کره ای و ژاپنی است و در آمریکا تولید می شود، ممنوع است.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با بیان اینکه انتشار این اخبار برای مشوش کردن بازار انجام می شود، تصریح کرد: امریکا برای ما خط قرمز بوده و خواهد بود و اگر برای ما محرز شود که شرکتی به واردات خودروهای تولید آمریکا حتی از طریق کمپانی های کره ای و ژاپنی اقدام کند، از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد و موضوع به مقامات قضایی اطلاع داده می شود.

وی تصریح کرد: ورود خودروهای آمریکایی مغایر با مقررات قانونی کشور است و این شایعات تا زمان تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت صحت ندارد.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با تاکید براینکه همه ما سربازان رهبری معظم انقلاب بوده و از فرامین معظم له تبعیت می کنیم، خاطرنشان کرد: ورود هر نوع کالایی که در کشور آمریکا تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز است

واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز است