مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 17:252016-10-24پزشكي

اعتباربخشی در ایران به سمت فتح سکوهای جهانی


معاون فنی دفتر نظارت و اعتباربخشی و سرپرست اداره اعتبار بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز اعتبار بخشی در کشور ایران به سمت فتح سکوهای جهانی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان نادر عسگری امروز در همایش مدیران ارشد بیمارستان های قطب جنوب غرب کشور گفت: یکشنبه هفته آینده میزبان چهار نفر از داوران و مشاوران انجمن بین المللی ایسکوا هستیم تا در مذاکرات بتوانیم اجزای مختلف اعتباربخشی کشور را بار دیگر به جایگاه جهانی برگردانیم .

وی افزود: اگر کشور ایران برای اعتبار بخشی ملی ایران برند ایسکوا را اخذ کند این برند از اعتبار بخشی ملی ایران یک برند بین المللی می سازد که این برند می تواند بیمارستان های ایران را در گردشگری سلامت رونق دهد.

سرپرست اداره اعتبار بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اعتباربخشی یک نظام ارزیابی یا ارزشیابی سیستماتیک است که همه اجزای یک سازمان که در گروه هدف ما، بیمارستان است ارزیابی کرده و در یک مطالعه و برش مقطعی، تمام جزییات سازمان را تحلیل و ارزیابی می کند.

وی اضافه کرد: نظام های ارزشیابی به منظور ارتقای کیفیت سازمان ها طراحی می شود و اعتبار بخشی نه تنها آزمون نیست بلکه ابزاری برای تعالی و رشد یک سازمان و نقشه راهی برای اداره سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباربخشی در ایران به سمت فتح سکوهای جهانی

اعتباربخشی در ایران به سمت فتح سکوهای جهانی