مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 16:412016-10-24اقتصادي

همزمان با سفر هیأت دولت به استان مرکزی دانشگاه پیام نور کمیجان افتتاح شد


همزمان با سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان مرکزی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور کمیجان با حضور معاون رییس جمهور در شهرستان کمیجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور بانوان ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور کمیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون رییس جمهور در این مراسم گفت: دولت در زمینه کنترل تورم موفق بوده و علی رغم کاهش قیمت نفت و وجود مشکلات با کمک مردم توانسته بر مشکلات فائق آید.

شهیندخت مولاوردی افزود: با تدبیر و برگزاری جلسات مختلف در تلاش هستیم تا 7 هزار و 500 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردانده شود، چرا که معتقدیم با ایجاد رونق اقتصادی تبعات مشکلات اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال باید به دنبال راهکار بود، افزود: دولت به تنهایی نمی تواند در رفع این مشکل پیشگام باشد، باید مشاوران و برنامه ریزان با ورود در این عرصه به دنبال ایجاد فرصت های شغلی جدید در کشور باشند و در این راستا باید با حمایت از تولید داخلی و افزایش کیفیت تولید و تسهیل شرایط صنایع کوچک جامعه را به سمت اقتصادی پویا پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سفر هیأت دولت به استان مرکزی دانشگاه پیام نور کمیجان افتتاح شد

همزمان با سفر هیأت دولت به استان مرکزی دانشگاه پیام نور کمیجان افتتاح شد