مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 16:252016-10-24دانش

برتری جهانی دو مقاله دانشگاه اصفهان در درمان اوتیسم


دو مقاله علمی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بین 128مقاله منتخب جهان، برگزیده حوزه درمان اوتیسم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه اصفهان گفت:این دومقاله پژوهشی از احمدرضا موحدی عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی وگروه پژوهشی همکار بعنوان مقاله های برتر حوزه درمان اوتیسم شناخته شد.

امیر رحیمی افزود: پژوهشگران دانشگاه مک مستر و اونتاریو کانادا با بررسی مقاله های مرتبط با مداخلات فعالیت بدنی در کودکان مبتلا به اوتیسم در سطح جهان ، این دومقاله ، را از بین 128 مقاله منتخب معرفی و در مجله معتبرAutism در حیطه روانشناسی بالینی و رشدی منتشر کردند.

وی روش ارزیابی مقاله ها را سنجش اعتبار و کیفیت مقالات بر اساس معیار SIGN روشی بین المللی ، برای تعیین اعتبار و کیفیت پژوهشی مقالات دانست و گفت: از بین مقالاتی که معتبر تشخیص داده شدند نشان عالی ، تنها به سه پژوهش تخصیص داده شده که دو مقاله از این سه پژوهش مربوط به گروه تحقیقاتی دانشگاه اصفهان شامل احمدرضا موحدی ، خانم فاطمه بهرامی، سید محمد مرندی و احمد عابدی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: این دومقاله پژوهشی دانشگاهی با ضریب تاثیر حدود چهار در زمان چاپ ، در مجله های بسیار معتبر حیطه روانشناسی چاپ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری جهانی دو مقاله دانشگاه اصفهان در درمان اوتیسم

برتری جهانی دو مقاله دانشگاه اصفهان در درمان اوتیسم