مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 15:402016-10-24سياسي

از تأکید بر مدیریت یگانه تا انصراف در 7:30 دقیقه


روزنامه های صبح امروز هر یک به انعکاس بخشی از سخنان دیروز رییس جمهور و سخنگوی قوه قضاییه پرداخته اند، اما واکنش های متعجبانه و یکسانی به انصراف ناگهانی محمدعلی نجفی از میان گزینه های وزارت نشان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، دروغگو و فحاش انقلابی نیست تیتر روزنامه آرمان از سخنان دیروز رییس جمهور در جمع مردم اراک است و آفتاب نیز با کودکانه خواندن نقدها در خصوص برجام، همین تیتر را تکرار کرده است و اعتماد این سخنان را به انتقاد روحانی به انتقادها به برجام تعبیر کرده است.

روزنامه اطلاعات تیتر نگذاریم اخلاق را سرکوب و دروغ را ترویج کنند و روزنامه ایران نیز ضمن تأکید بر اینکه مدیریت دوگانه در ایران وجود ندارد در تیتر یک خود به نقل از رییس جمهور نوشت: یک خط، یک رهبر و یک دولت بیشتر نداریم و روزنامه جمهوری اسلامی و ابتکار به نقل از دکتر روحانی تیتر در ایران مدیریت دوگانه وجود ندارد را منتشر کرده است.

روزنامه کیهان با تیتر درخت سیب و گلابی کاشته ایم صبر کنید میوه بدهد! به سخنان رییس جمهور طعنه زده و جوان نیز در اقدامی مشابه با برجسته کردن این جمله رییس جمهور که برجام در باغ، را به روی مردم گشود در ادامه نوشته است: عده ای کودک به در باغ آمده و می گویند سیب و گلابی کجاست؟ روزنامه ابرار با تیتر روحانی هر دو نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تأکید بر مدیریت یگانه تا انصراف در 7:30 دقیقه

از تأکید بر مدیریت یگانه تا انصراف در 7:30 دقیقه