مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 14:102016-10-24فرهنگي

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی؛ 21 تا 24 آذر


هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی از 21 تا 24 آذر در دانشگاه صدا و سیما و دیگر دانشگاه هایی که انجمن فیلم دارند، برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی در نشست خبری این جشنواره با اعلام این خبر گفت: جشنواره امسال در بخش های مختلف شامل آزاد، بین الملل، مسابقه ملی، دانشگاه اسلامی و آثار رادیویی برگزار می شود و علاقه مندان تا پنجم آبان فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

کاظم نظری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است ،گفت: استقبال و ارسال اثر در حال افزایش است و این اقدام تاکنون بی نظیر بوده، ضمن اینکه در این میان بیش از 100 اثر رسیده مربوط به دانشجویان کشورهای دیگر است.

وی افزود: بخش آزاد در دو شاخه، ذیل بخش های فیلمنامه فیلم تلویزیونی، فیلم داستانی، فیلم مستند، انیمیشن، تله تئاتر همچنین بخش تجربه های خیلی کوتاه (فیلم های صوتی و تصویری موبایلی زیر 5 دقیقه در گرایش های فیلم های داستانی، مستند و انیمیشن) برگزار می شود.

نظری با اشاره به اهداف جشنواره فیلم دانشجویی گفت: ترویج دین، اخلاق، امید و آگاهی؛ ایجاد تعامل هنری بین دانشگاههای سراسر کشور و مراکز فرهنگی و هنری؛ ایجاد فضای رقابتی، پویا، شاداب و سالم و اخلاق مدار برای دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی؛ 21 تا 24 آذر

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی؛ 21 تا 24 آذر