مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:412016-10-24سياسي

درنگی در نمایشگاه کتاب تبریز


آنچه در ابتدای ورود به نمایشگاه کتاب تبریز انسان را به تفکر وا می داشت تفاوت 2 برابری ورودیه این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه خودرو بود که به فاصله حدود 15 روز قبل در همین مکان برگزار شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، نمایشگاه کتاب تبریز به عنوان بزرگ ترین اتفاق فرهنگی استان با همه مزایای فراوان و برخی مسائل و کاستی ها برگزار شد؛ اگر کسانی که در برگزاری آیین ها و مراسم های هر چند در مقیاسی کوچک، دستی بر آتش دارند نیک می دانند فراهم کردن کاری به این بزرگی و وسعت، در میان کاغذ بازی و پروسه های طولانی و غیرضروری ادارات ما تا چه میزان سخت و جلب رضایت بازدیدکنندگان آن که نوعاً از قشر فرهیخته جامعه هستند، چقدر دشوار است.

در این یادداشت در کنار اذعان به خوبی های فراوان آن، نکاتی را نیز ذکر خواهد کرد تا باشد که برای بهتر شدن امور در آینده کمکی اندک کند.

آنچه در ابتدای ورود به نمایشگاه انسان را به تلنگر وا می داشت تفاوت دو برابری ورودیه این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه خودرو بود که به فاصله حدود 15 روز قبل در همین مکان برگزار شده بود.

اگر چه میزان این مبلغ آنقدر ناچیز است که ضروری نباشد درباره آن بحث نمود، ولی بازدیدکننده از خود می پرسد؟ آیا بهتر نیست برای حرمت کتاب و تکریم بازدیدکنندگان، تسهیلات این نمایشگاه بیشتر از هر امر دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درنگی در نمایشگاه کتاب تبریز

درنگی در نمایشگاه کتاب تبریز