مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:412016-10-24اجتماعي

300 دانشجو از خراسان جنوبی به کربلای معلی اعزام می شوند


مسئول کاروان دانشجویی ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: امسال 300نفر از دانشجویان استان خراسان جنوبی جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به عتبات و عالیات اعزام می شوند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد زارع، مسئول کاروان دانشجویی ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین از اول محرم در دانشگاه های خراسان جنوبی آغاز و تا 25 مهرماه ادامه داشت و به دلیل استقبال دانشجویان تا 28 مهرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: در این مدت 110 نفر از دانشجویان برادر در کاروان پیاده روی دانشجویی ثبت نام کردند و 190 نفر نیز که متقاضی اعزام از شهرستانهای خود بودند به ما مراجعه کردند و ما کارهای خروج از کشور انها را نیز انجام دادیم، بنابراین تعداد دانشجویان اعزامی به کربلای معلی در اربعین امسال 300نفر می باشد.

مسئول کاروان دانشجویی ستاد اربعین خراسان جنوبی هزینه دریافتی از هر دانشجو را 750 هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: این هزینه صرف ایاب و ذهاب در ایران و عراق، تغذیه در ایران و اسکان در نجف و کربلا می باشد که البته کاروان دانشجویی تنها کاروانی است که اسکان آنها به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور در صحن فاطمه الزهرا(س) در نجف و شارع میثم تمار در کربلا هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دانشجو از خراسان جنوبی به کربلای معلی اعزام می شوند

300 دانشجو از خراسان جنوبی به کربلای معلی اعزام می شوند