مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:352016-10-24فرهنگي

نشست تفاوت «الگوهای آموزش سینما در دانشگاه های ایران و جهان» برگزار می شود


پانزدهمین نشست از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «بررسی تطبیقی نظام های آموزشی سینمای ایران و جهان» برگزار می شود.

- نشست تفاوت الگوهای آموزش سینما در دانشگاه های ایران و جهان برگزار می شود " پانزدهمین نشست از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان بررسی تطبیقی نظام های آموزشی سینمای ایران و جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این موضوع که در نشست های پیشین با رویکرد آسیب شناسی آموزش دانشگاهی سینما در ایران به بحث گذاشته شده بود، این بار با هدف مطالعه ای تطبیقی میان نظام های آموزش ایران و جهان برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه سید محسن هاشمی (عضو هیئت علمی گروه سینما دانشکده سینما و تئاتر) گزارشی از پژوهش خود را ارائه می کند و در ادامه احمد الستی (مدرس سینما و عضو هیئت علمی گروه هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبا) و محمدباقر قهرمانی (معاون روابط بین الملل دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبا) در مورد موضوع نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست که اجرای آن را امیر شهاب رضویان (نویسنده و فیلم ساز) بر عهده دارد روز سه شنبه 4 آبان 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تفاوت «الگوهای آموزش سینما در دانشگاه های ایران و جهان» برگزار می شود

نشست تفاوت «الگوهای آموزش سینما در دانشگاه های ایران و جهان» برگزار می شود