مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 12:562016-10-24اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش سمنان: زمینه مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه فراهم شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: زمینه مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه باید از سوی مدیران واحدهای آموزشی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، سعید رضایی پیش از ظهر امروز در آیین نمادین انتخابات شوراهای دانش آموزی استان سمنان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبیرستان هجرت سمنان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش آموزی، فرهنگ دموکراسی و مشارکت در جامعه را در دانش آموزان نهادینه می سازد.

وی تصریح کرد: آنچه از ما به یادگار می ماند و همیشه خاطره خواهند ماند، فرزندانی است که تحویل جامعه می دهیم و باید به خوبی آنها را تربیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان افزود: در این مسیر، خانه و مدرسه باید کنار هم باشند؛ در غیر این صورت ممکن است در بعضی موارد تند برویم یا بعضی جاها کند حرکت کنیم که این شایسته نیست و باید آهسته و پیوسته مسیر طولانی تحصیلی را طی کرد.

رضایی بیان داشت: مسیر تعلیم و تربیت زمان زیادی می برد و یک راه نسبتاً طولانی و دیربازده است؛ اما آنجاهایی که توانستیم خانواده ها را کنار خود داشته باشیم، همواره در این مسیر موفق بوده ایم.

وی گفت: مدرسه ای موفق است که در آن مشارکت اجتماعی وجود داشته باشد و اولیا نیز در کنار دست اندرکاران واحد آموزشی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش سمنان: زمینه مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه فراهم شود

مدیر آموزش و پرورش سمنان: زمینه مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه فراهم شود