مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 12:012016-10-24سياسي

مناظره زیباکلام و امیری در دانشگاه شریف


دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز تسخیر لانه جاسوسی، جامعه اسلامی شریف قصد دارد مناظره ای را با عنوان«آمریکای بدون مرز» با حضور صادق زیباکلام و سید محمدجواد امیری برگزار کند.

- دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز تسخیر لانه جاسوسی، جامعه اسلامی شریف قصد دارد مناظره ای را با عنوان آمریکای بدون مرز با حضور صادق زیباکلام و سید محمدجواد امیری برگزار کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید حسن اخوان، دبیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان ماه که مظهر استکبارستیزی ملت ایران است، جامعه اسلامی شریف قصد دارد مناظره ای را با عنوان آمریکای بدون مرز برگزار کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر دنیا به سمت تبدیل شدن به یک دهکده جهانی پیش رفته و با توجه به گسترش بی اندازه فضای مجازی در کل جهان که باعث میشود دیگر مفهوم فاصله ها و مرزهای کشورها مانند گذشته مطرح نباشد، قطعا مفهوم استکبار نسبت به گذشته دچار تغییر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره زیباکلام و امیری در دانشگاه شریف

مناظره زیباکلام و امیری در دانشگاه شریف