مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 11:512016-10-24ورزشي

با پایان رقابت های تفنگ و تپانچه برترین مردان تیرانداز قم مشخص شدند


برتر های مسابقات تیراندازی قهرمانی استان قم در هر دو بخش انفرادی و تیمی رشته های تفنگ بادی و تپانچه بادی معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در حالی که دو تیم به نمایندگی از هیأت تیراندازی استان قم همزمان درگیر رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه های کشور هستند و در تلاش برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر، جدال نزدیکی با حریفان دارند، اما مسابقات قهرمانی استان قم طبق برنامه برگزار شد.

هیأت تیراندازی استان قم با هدف رشد و توسعه این رشته ورزشی اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری رقابت های قهرمانی تیراندازی قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش کرد و این پیکارها با حضور حداکثری تیم ها و علاقمندان به رشته ورزشی تیراندازی در قم به انجام رسید.

هیأت تیراندازی قم برای توسعه و گسترش این رشته در سطح استان قم در طول سال هم رقابت های لیگ و هم پیکارهای قهرمانی این رشته در سطح قم را برنامه ریزی و برگزار می کند و قبل از اینکه چهارمین دوره لیگ تیراندازی باشگاه های قم آغاز شود، رقابت های استانی برگزار شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقات تیراندازی قهرمانی ادارات استان قم با استقبال قابل توجه تیم ها و تیراندازان علاقمند برگزار شد و شرکت کنندگان در این پیکارها با انگیزه کسب عناوین برتر و نشان دادن آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان رقابت های تفنگ و تپانچه برترین مردان تیرانداز قم مشخص شدند

با پایان رقابت های تفنگ و تپانچه برترین مردان تیرانداز قم مشخص شدند