مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 11:552016-10-24ورزشي

ستاره های شطرنج جهان در تهران


تهران، از فردا برای نخستین بار میزبان برخی از بهترین شطرنج بازان جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ رییس هیئت شطرنج استان تهران در نشست خبری نخستین دروه مسابقات شطرنج بین المللی جام پایتخت در خصوص حضور ستاره های ملی پوش گفت: نخستین بار است بهترین های شطرنج ایران در بخش بانوان و بخش آقایان یک جا در این مسابقات پیکار می کنند برای نمونه احسان قائم مقامی، سارا سادات خادم، آتوسا پورکاشیان جزو نماینده های ایران در این رقابتها هستند.

دانشفر رییس هیئت شطرنج استان تهران گفت: حدود 370 شطرنج باز از برزیل، فرانسه، روسیه، اوکراین، ارمنستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، اسپانیا، گرجستان، افغانستان، فیلیپین و آمریکا برای حضور در این رقابتها که از فردا آغاز می شود ثبت نام کرده اند.

رییس هیئت شطرنج استان تهران افزود: این مسابقات در سه جدول A , B ,Cبرگزار می شود و بیشتر شطرنج بازان شرکت کننده دارای نورم های استاد بزرگ، استاد بین المللی و استاد فیده هستند.

وی گفت: استقبال از این مسابقات زیاد بوده است به طوری که در روزهای پایانی به علت کمبود فضا نتوانستیم متقاضیان را ثبت نام کنیم.

تاکنون 16 استاد بزرگ، 10 استاد بین المللی، 2 استاد بزرگ بانوان، 8 استاد فیده ، 2 استاد فیده بانوان و یک نامزد استاد بزرگی برای حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های شطرنج جهان در تهران

ستاره های شطرنج جهان در تهران