مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 11:312016-10-24دانش

مراسم سالگشت تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مراسم دومین سالگشت تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور بوعلی، فرمانده سپاه فتح، - مسئولان استانی، دانشگاهی و دانشجویان در این دانشگاه برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برازش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مراسم دومین سالگشت تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور بوعلی، فرمانده سپاه فتح، مسئولان استانی، دانشگاهی و دانشجویان برگزار می شود.

وی ضمن بیان اینکه این مراسم امشب ساعت 20 در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد، افزود: دانشجویان و مسئولان دانشگاهی از دانشگاه های مختلف یاسوج در این مراسم حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ویژه برنامه های این مراسم پیاده روی دانشجویان و زوار شهدا است که از محل مقبره شهید گمنام دانشگاه یاسوج شروع و به مقبره شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ختم می شود.

برازش با اشاره به اینکه سخنران مراسم بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود، گفت: برنامه های دیگری از قبیل روایتگری و مداحی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانیم مراسم درخور و شایسته ای را در حد توان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگشت تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود

مراسم سالگشت تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود