مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 11:162016-10-24پزشكي

کارشناس ارشد ﺍﺩﺍﺭه ﻏﺬﺍ: برنج قهوه ای را به سبد غذایی وارد کنید


برنج قهوه ای بخشی از فیبر، موادمعدنی، ویتامین و برخی از ترکیبات فنولی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند و به دلیل خواص آن، - در رژیم غذایی هفتگی افراد حداقل به میزان دوبار در هفته قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مینو حاجیان، کارشناس ارشد ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻏﺬﺍ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻏﺬﺍ ﻭ ﺩﺍﺭﻭ، اظهار کرد: غلات کامل و سبوس دار از جمله سالم ترین مواد غذایی محسوب می شود و برنج قهوه ای از جمله غلات کامل است که می توان همراه با مصرف غلات کامل دیگر مانند جو و گندم کامل، خطر ابتلا به دیابت را کاهش داد.

حاجیان تاکید کرد: برنج قهوه ای بخشی از فیبر، موادمعدنی، ویتامین و برخی از ترکیبات فنولی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند و پیشنهاد می شود به دلیل خواص سلامتی بخش آن در رژیم غذایی هفتگی افراد حداقل به میزان دوبار در هفته قرار گیرد .

کارشناس ارشد ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻏﺬﺍ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻏﺬﺍ ﻭ ﺩﺍﺭﻭ، تصریح کرد: سازمان غذا و دارو برای واحدهای متقاضی فرآوری و بسته بندی برنج قهوه ای پروانه ساخت یا شناسه نظارت کارگاهی صادر می کند.

وی گفت: کیفیت پخت و خوراک برنج قهوه ای نقش موثری در ترویج مصرف و پذیرش این محصول توسط مصرف کننده دارد و پس از برداشت پوسته ابتدایی خارجی ترین لایه شلتوک در کارخانه فرآوری برنج، برنج قهوه ای، برنج سفید حاصل می شود که لایه سبوس آن گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس ارشد ﺍﺩﺍﺭه ﻏﺬﺍ: برنج قهوه ای را به سبد غذایی وارد کنید

کارشناس ارشد ﺍﺩﺍﺭه ﻏﺬﺍ: برنج قهوه ای را به سبد غذایی وارد کنید