مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 10:002016-10-24اقتصادي

نرخ پرواز عتبات عالیات 30درصد گران شد


مقایسه نرخ توافق شده بلیت پرواز عتبات عالیات برای اربعین امسال با نرخ های سال گذشته نشان می دهد قیمت پرواز به نجف و بغداد تا 30درصد گران شده، - ضمن آنکه مانند سال های اخیر ایرلاین ها یک ماه مانده به ایام اربعین حسینی(ع) به نابسامانی بازار دامن زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، انجمن شرکت های هواپیمایی روز گذشته نرخ جدید بلیت پرواز عتبات عالیات را که حاصل برگزاری جلسات متعدد ایرلاین های داخلی با سازمان هواپیمایی کشوری است، اعلام کرد، بر این اساس برای بازه زمانی 23 آبان ماه تا 5 آذر سال جاری نرخ بلیت پرواز تهران ــ نجف ــ تهران و مشهد ــ نجف ــ مشهد به ترتیب یک میلیون و 100هزار و یک میلیون و 350هزار تومان تعیین شده است.

همچنین بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد ــ بغداد نیز یک میلیون و 350هزار تومان قیمت گذاری شده است.

مقایسه نرخ های جدید با نرخ های سال گذشته حکایت از افزایش 16درصدی قیمت بلیت پرواز تهران ــ نجف ــ تهران و رشد حدود 30درصدی نرخ پرواز تهران ــ بغداد ــ تهران دارد.

سال گذشته نرخ بلیت دو مسیر پروازی رفت و برگشت تهران ــ نجف 950 هزار تومان و رفت و برگشت تهران ــ بغداد 850 هزار تومان بود.

نرخ بلیت پرواز مشهد ــ نجف ــ مشهد و مشهد ــ بغداد ــ مشهد در اربعین سال گذشته به ترتیب یک میلیون و 200هزار تومان و یک میلیون و 100هزار تومان تعیین شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پرواز عتبات عالیات 30درصد گران شد

نرخ پرواز عتبات عالیات 30درصد گران شد