مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 09:452016-10-24فرهنگي

نمایش مذهبی آیینی "سلطانعلی نخستین سفیر ولایت" در فرهنگ سرای ارسباران


نمایش مذهبی آیینی "سلطانعلی نخستین سفیر ولایت" با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور سفرای کشورهای اسلامی، نخبگان فرهنگی، - دینی و هنری در فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی محسن خسروی با رویکرد معرفی ابعاد شخصیتی ملی و فراملی امامزاده بزرگوار جهان تشیع حضرت اباالحسن علی ابن امام محمد باقر (علیه السلام)پس از یک سال تلاش برای نگارش، بازنویسی و تمرین به مدت سه روز 5 و 6و 7 آبان با 30 نفر از عوامل حرفه ای هنر صحنه ساعت 19 در فرهنگ سرای ارسباران برای عموم اجرا می شود.

برپایی نمایشگاه های عکس از آثار تاریخی کاشان،اردهال وآیین قالیشویان و نیز نمایشگاه های مفاخر و صنایع دستی، محصولات فرهنگی و گردشگری کاشان به همراه ارائه نمایش تصویری لوایح ثبت آیین های فرهنگی در سطح ملی و جهانی از جمله بخش های جنبی این مراسم فرهنگی هنری به شمار می رود.

مردم فین کاشان در سال113 هجری قاصدی را به نام عامر بن ناصر فینی به مدینه نزد امام محمد باقر می فرستند و از ایشان درخواست می کنند که شخصی را به منطقه کاشان و فین و اردهال فرستند تا شریعت اسلام و احکام دین را برای آنان بازگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مذهبی آیینی "سلطانعلی نخستین سفیر ولایت" در فرهنگ سرای ارسباران

نمایش مذهبی آیینی "سلطانعلی نخستین سفیر ولایت" در فرهنگ سرای ارسباران