مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 08:362016-10-24بين الملل

نامزد ریاست جمهوری لبنان با نصرالله دیدار کرد


نامزد کرسی ریاست جمهوری لبنان عصر یکشنبه به دیدار دبیر کل حزب الله لبنان رفت و با وی درباره مسائل سیاسی این کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، میشل عون سیاستمدار لبنانی که تا کرسی ریاست جمهوری یک گام فاصله دارد، عصر یکشنبه (دیروز) به دیدار سید حسن نصرالله رفت و از حمایت های او تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری النشره لبنان، رییس فراکسیون التغییر و الاصلاح در پارلمان لبنان در این دیدار، از دبیر کل حزب الله برای کمک در جهت حل مشکلاتی که بر سر انتخاب خود به عنوان نامزد نهایی کرسی ریاست جمهوری وجود داشت، تشکر کرد .

اخیرا و پس از ماهها کشمکش سیاسی، سرانجام سعد الحریری رییس حزب المستقبل و جریان 14 مارس (وابسته به عربستان و نزدیک به غرب)، مهم ترین رقیب سیاسی حزب الله و جریان 8 مارس، به گزینه حزب الله برای ریاست جمهوری لبنان تن داد و هفته گذشته رسما اعلام کرد که به میشل عون رأی خواهد داد.

در دیدار عون با نصرالله، جبران باسل وزیر امور خارجه و رییس حزب التیار الوطنی الحر (جریان ملی آزاد) و همچنین حسن الخلیل معاون سیاسی نصرالله و مسئولان هماهنگی های حزب، حضور داشتند.

در این دیدار آخرین وضعیت سیاسی داخلی لبنان و منطقه بررسی و بر ضرورت ادامه تلاش ها جهت انتخاب سریع رییس جمهور در فضایی مثبت تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد ریاست جمهوری لبنان با نصرالله دیدار کرد

نامزد ریاست جمهوری لبنان با نصرالله دیدار کرد