مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 07:502016-10-24اقتصادي

قیمت نفت ایران در آستانه 50 دلار


مدیریت امور اوپک و ارتباط با مجامع انرژی ایران با انتشار گزارشی با اشاره به افزایش 81 سنتی قیمت هر بشکه نفت خام سبک صادراتی ایران در معاملات منتهی به 14 اکتبر، - اعلام کرد: قیمت نفت ایران به محدوده بشکه ای 48 دلار و 66 سنت افزایش یافته است.

همزمان با آغاز دوره جدید گرانی طلای سیاه، قیمت نفت صادراتی ایران درحالی در آستانه معاملات 50 دلاری قرار گرفته که افزایش تولید نفت عراق به مهمترین تهدید اجرای فریز تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، روند رو به رشد قیمت نفت خام در بازار جهانی ادامه دارد و همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات نفتی اوپک و روسیه به منظور توافق نهایی بر سر اجرای طرح فریز نفتی، قیمت طلای سیاه هم بار دیگر در بازار روندی صعودی به خود گرفت.

بر این اساس در معاملات منتهی به 14 اکتبر سال 2016 میلادی قیمت تمامی شاخص های معتبر نفت خام جهان با افزایش قیمت روبرو شدند و در این بین بهای هر بشکه نفت خام سبک و سنگین صادراتی ایران هم در بازار افزایشی چند سنتی را تجربه کرده است.

مدیریت امور اوپک و ارتباط با مجامع انرژی ایران با انتشار گزارشی با اشاره به افزایش 81 سنتی قیمت هر بشکه نفت خام سبک صادراتی ایران در معاملات منتهی به 14 اکتبر، اعلام کرد: قیمت نفت ایران به محدوده بشکه ای 48 دلار و 66 سنت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نفت ایران در آستانه 50 دلار

قیمت نفت ایران در آستانه 50 دلار