مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 06:062016-10-24بين الملل

یادداشت اختصاصی ادوارد کوریگان متخصص حقوق شهروندی و مهاجرت: حباب سفید آمریکایی


سیاست مداران آمریکایی با به کارگیری استراتژی سرکوب رأی، روند رأی گیری در ایالات متحده را دست خوش تغییراتی می کنند تا از این طریق، سلطه سیاسی و اقتصادی سفیدپوستان را بر جامعه سیاه پوست آمریکا تداوم بخشند.

- یادداشت اختصاصی "ادوارد کوریگان" متخصص حقوق شهروندی و مهاجرت:حباب سفید آمریکایی سیاست مداران آمریکایی با به کارگیری استراتژی سرکوب رأی، روند رأی گیری در ایالات متحده را دست خوش تغییراتی می کنند تا از این طریق، سلطه سیاسی و اقتصادی سفیدپوستان را بر جامعه سیاه پوست آمریکا تداوم بخشند.

ادوارد کوریگان در یادداشت اختصاصی خود برای "پایگاه علم و دانش پژوهی هادی" به بررسی ابعاد مختلف نقض حقوق اقلیت ها، ریشه های تبعیض نژادی، نظام سلطه اقتصادی و سیاسی جامعه سفیدپوست و برده داری نوین در نظام خصوصی سازی زندان های ایالات متحده پرداخته است.

ادوارد کوریگان (Edward Corrigan) تنها وکیل تاییدشده از سوی انجمن حقوق کانادا به عنوان متخصص حوزه حقوق شهروندی و مهاجرت و حقوق حفاظت از پناهندگان در شهر لندن و منطقه مرکزی انتاریو به شمار می رود.

او کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه وسترن انتاریو کسب کرده است و فارغ التحصیل دانشگاه ویندزور در رشته حقوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اختصاصی ادوارد کوریگان متخصص حقوق شهروندی و مهاجرت: حباب سفید آمریکایی

یادداشت اختصاصی ادوارد کوریگان متخصص حقوق شهروندی و مهاجرت: حباب سفید آمریکایی