موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 01:162016-10-23سياسي

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان سنندج: استعفای اجباری فانی برای دورکردن افکار عمومی از اختلاس صندوق فرهنگیان است


دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان شهرستان سنندج گفت: استعفای اجباری فانی برای دورکردن افکار عمومی از اختلاس صندوق فرهنگیان است چون اگر پای این آقا به مجلس می رفت، - دست های پشت پرده اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی رو می شد.

سیدخالد حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: متاسفیم در جامعه فرهنگی باید اینچنین مسائلی پیش بیاید که از ذخیره 5 درصدی حقوق فرهنگیان و معلمان، هشت هزار میلیارد تومان اختلاس شود که 3 هزار و 200 میلیارد آن را سه نفر به جیب بزنند.

به گفته این فعال فرهنگی و سیاسی، اگر به فرض ریشه این اختلاس ها در دولت های قبل نیز وجود داشته است اما آیا دولت تدبیر و امید نمی توانست در طول این سه سال پیگیری کند که این پول ها کجا رفته است.

وی تصریح کرد: باید لایه هایی در مجلس از وزیر حمایت کند و آقای فانی در مراحل استیضاح با اختلاف یک رأی همچنان وزیر بماند و دوباره فشارهای سیاسی نگذارد این آقا پاسخگوی فرهنگیان باشد.

حسینی یادآوری کرد: باید برای این ماجرا تا این مقطع، که زمان زیادی تا پایان دولت فعلی نمانده است، وزیر به اجبار استعفا دهد و عنوان ترمیم دولت را برای آن برگزینند تا خرابکاری های مالی و اختلاس های صندوق ذخیره فرهنگیان را بسان حقوق های نجومی پشت گوش بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان سنندج: استعفای اجباری فانی برای دورکردن افکار عمومی از اختلاس صندوق فرهنگیان است

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان سنندج: استعفای اجباری فانی برای دورکردن افکار عمومی از اختلاس صندوق فرهنگیان است