مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 00:062016-10-23سياسي

ویژه سالروز شهادت امام سجاد(ع) برنامه پیشوای عارفان از رادیو معارف پخش می شود


مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه پیشوای عارفان از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) خبر داد.

- حجت الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه های رادیو معارف ویژه شهادت امام سجاد(ع) روز 25 محرم اظهار کرد: برنامه پیشوای عارفان به این مناسبت تولید شده که شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت 19:15 پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان به عنوان کارشناس، حمیدرضا خاوری به عنوان مجری و محمدحسین آزما به عنوان تهیه کننده این برنامه هستند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای موضوعی برنامه پیشوای عارفان گفت: مظلومیت های وارد شده بر اهل بیت(ع) در این برنامه تبیین می شود و همچنین شرحی بر خطبه امام سجاد(ع) در شام و آثار ایراد خطبه در افشاگری های فساد عقیده و سیاست بنی امیه ذکر می شود.

وی از تولید برنامه سجاده اشک به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز شهادت این امام همام از ساعت 8:40 پخش می شود و حجت الاسلام والمسلمین بهاء الدین ضیایی کارشناس و شاهین احمدیان مجری این برنامه هستند.

عظیمی عنوان کرد: آثار حماسی اشک و گریستن بر مظلومیت های اهل بیت(ع) در جلوگیری از تحریفات عاشورا، اوضاع فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه سالروز شهادت امام سجاد(ع) برنامه پیشوای عارفان از رادیو معارف پخش می شود

ویژه سالروز شهادت امام سجاد(ع) برنامه پیشوای عارفان از رادیو معارف پخش می شود