مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 23:362016-10-23اجتماعي

مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش: قم به سمت رتبه دوم کنکور حرکت کند


مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: کسب رتبه چهارم کنکور توسط دانش آموزان استان قم نشان می دهد که اداره کل آموزش و پرورش در این استان به شیوه مطلوبی عمل کرده و می تواند با تکیه بر ظرفیت خانواده ها به سمت رتبه دوم حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حسین ارسنجانی امشب در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه استان قم توانسته در پروژه مهر برترین نمره را به خود اختصاص دهد، مطرح کرد: با همکاری های برون سازمانی، ساماندهی نیروی انسانی به شیوه مطلوبی در استان قم انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت مستمر کارشناسان و بازرسان به منظور نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل های پروژه مهر در استان قم عنوان کرد: این دستورالعمل ها در بخش های چهارگانه استان قم به شیوه مطلوبی مورد توجه مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش این استان قرار گرفته است.

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کمبود مشاور در دوره متوسطه دوم را از مشکلات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: این مشکل نشات گرفته از کمبود نیروی انسانی و اجرای طرح تحول نظام آموزشی بوده است؛ یکی دیگر از مشکلات کمبود تجهیزات در هنرستان های استان قم است که نامه نگاری های لازم در این زمینه انجام شده تا مسؤولان مربوطه در سطح ملی به صورت مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش: قم به سمت رتبه دوم کنکور حرکت کند

مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش: قم به سمت رتبه دوم کنکور حرکت کند