مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 23:212016-10-23پزشكي

استاندار قم مطرح کرد توجه آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات بهداشت دانش آموزان


رفع مشکلات بهداشت و درمان دانش آموزان باید از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان قم باشد و دستگاه های مختلف اجرایی باید در این زمینه با این اداره کل مشارکت های لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، سید مهدی صادقی امشب در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی باید توسط دستگاه های اجرایی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید به سمت رشته های مختلف ورزشی هدایت شوند، اضافه کرد: توجه نکردن به اهمیت ورزش و تغذیه مناسب میزان چاقی و لاغری را به صورت چشمگیری افزایش داده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: رفع مشکلات بهداشت و درمان دانش آموزان باید از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان قم باشد و دستگاه های مختلف اجرایی باید در این زمینه با این اداره کل مشارکت های لازم را داشته باشند.

وی از عملکرد مطلوب اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پروژه مهر یاد کرد و ادامه داد: این دستاورد نشان از وجود همکاری مطلوب میان مسؤولان داخلی آموزش و پرورش و هماهنگی های مطلوب فراسازمانی این افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم مطرح کرد توجه آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات بهداشت دانش آموزان

استاندار قم مطرح کرد توجه آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات بهداشت دانش آموزان