مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 21:252016-10-23سياسي

آماری جالب از آسانسورهای غیراستاندارد مراکز دولتی


مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از 2650 آسانسور دولتی که مورد بازرسی قرار گرفتند تنها 37 آسانسور استاندارد بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز درویش در مراسم گرامیداشت 22 مهر (14 اکتبر) روز جهانی استاندارد در ایلام، اظهار کرد: در بحث تولید آنچه ملاک و محور است و سیاست کلی ما باید بر آن اساس قرار گیرد، اقتصاد مقاومتی است که رهبری معظم انقلاب هرساله این نیاز را با آن درک بلندشان حس کرده و سیاست های کلی آن را ابلاغ کردند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در دو بعد درون گرا و برون زا تعریف شده است، افزود: بند 24 سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی به مقوله استاندارد اشاره دارد و در حقیقت استانداردسازی راهی برای معرفی تولیدات به جهان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: استانداردهای اجباری 800 قلم کالا را تحت پوشش دارد ولی ما در ایران 80 هزار کالا را تحت پوشش استاندارد اجباری داریم و این در حالی است که 30 هزار استاندارد ملی تدوین شده است.

درویش با بیان اینکه در دو ماهه گذشته مصوبه ای ابلاغ شد که کلیه تولیدکنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمت به یک استاندارد مورد تأیید سازمان استاندارد فعالیت کنند، عنوان کرد: مرغوبیت، سرعت ارائه، قیمت و نوآوری یا همان به روز بودن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری جالب از آسانسورهای غیراستاندارد مراکز دولتی

آماری جالب از آسانسورهای غیراستاندارد مراکز دولتی