مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 20:512016-10-23اقتصادي

فرماندار اردبیل تاکید کرد ضرورت توجه به فاجعه کم آبی دشت اردبیل


دشت اردبیل به عنوان یکی از دشت های ممنوعه با خطر، آسیب و فاجعه کم آبی جدی روبه روست که اگر از هم اکنون برای آن علاجی نیندیشیم در آینده ای نزدیک با ضرر و زیان جدی تری روبه رو خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در نشست ستاد مدیریت راهبردی طرح های تحولی در اردبیل اظهار کرد: دشت اردبیل به عنوان یکی از دشت های ممنوعه با خطر، آسیب و فاجعه کم آبی جدی روبه روست که اگر از هم اکنون برای آن علاجی نیندیشیم در آینده ای نزدیک با ضرر و زیان جدی تری روبه رو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: دشت اردبیل با توجه به شرایطی که دارد باید با همت مسؤولان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه ای و دستگاه های متولی به سمتی حرکت کند تا بستر حل مشکلات و تقویت زیرساخت های توسعه ای در آن به خوبی فراهم آید.

فرماندار اردبیل گفت: با این وضعیت بهره برداری از منابع آب زیرزمینی و رو زمینی، ما به جد تهدیدی واقعی را در دشت اردبیل احساس می کنیم و ضرورت دارد جهاد کشاورزی و آب منطقه ای در یک الگوی مناسب کشت همراه با توسعه کشت محصولات با ارزش افزوده بیشتر و در نقطه مقابل با مصرف آب کمتر به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم دغدغه ها و برخی نگرانی ها را در دشت ممنوعه اردبیل برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل تاکید کرد ضرورت توجه به فاجعه کم آبی دشت اردبیل

فرماندار اردبیل تاکید کرد ضرورت توجه به فاجعه کم آبی دشت اردبیل