مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 20:402016-10-23اقتصادي

رییس جمهور :ثبات اقتصادی وکاهش تورم گام به گام +فیلم


ثبات اقتصادی ایجاد شده درکشور،تورم را گام به گام کاهش داده و زمنیه های سرمایه گذاری و رشد اقتصادی را مهیا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، حجت السلام حسن روحانی در نشست سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم استانداری در اراک افزود : برای امسال رشد پنج درصدی اقتصادی برنامه ریزی شده است که البته امید می رود این رشد به بیش از پنج درصد برسد .

رییس جمهور با اشاره به اینکه نرخ سود در صندوق توسعه ملی به یازده درصد و در مناطق محروم به هفت درصد کاهش پیدا کرده است گفت : کاهش سود صندوق توسعه ملی برای کاهش نرخ سود بانکها صورت گرفته تا زمینه های فعالیت سرمایه گذاران بیشتر فراهم شود .

روی پای خود ایستادن ، فعالیت بیشتر برای کسب بازارهای جهانی و تحریک تقاضا از دیگر بخش های سخنان حجت السلام روحانی بود که در ادامه افزود : فناوری ، زمینه های تبادل کالا و اطلاعات نیز مهیاست و تلاش برای کاهش مشکلات ادامه دارد .

رییس دولت یازدهم تخصیص و پرداخت نه هزار و هفتصد میلیارد تومان تسهیلات به دوازده هزار و دویست و بیست و پنج واحد کوچک و متوسط برای رونق اقتصادی و خروج از رکود را یادآور شد و گفت : ایجاد و افزایش تقاضا و بازار در کنار برخورداری از تکنولوژی و نیروی کار فعال ، رونق و شکوفایی بیشتر اقتصاد و صنعت را نوید می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور :ثبات اقتصادی وکاهش تورم گام به گام +فیلم

رییس جمهور :ثبات اقتصادی وکاهش تورم گام به گام +فیلم