مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 18:562016-10-23اقتصادي

معاون راه و شهرسازی هرمزگان: راه روستایی تنگ باغ گنو آماده بهره برداری شد


معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: با اتمام آسفالت راه روستایی تنگ باغ گنو محور فوق آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدمهدی رضایی لری با بیان اینکه راه روستایی تنگ باغ گنو آماده بهره برداری شد، اظهار کرد: راه روستایی تنگ باغ گنو از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس با مشارکت دهیاری و خودیاری اهالی روستای مذکور زیرسازی شده است و آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا شده و در سال جاری آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: طول این پروژه 11 کیلومتر است و ارزش ریالی آن بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان است که زیرسازی و بازگشایی مسیر با خودیاری اهالی انجام شده و 40 درصد هزینه تمام شده را در بر داشته است.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل در تردد استفاده کنندگان و گردشگران از مسیر، باعث کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان تردد، کاهش استهلاک، افزایش ایمنی تردد، رفع حادثه خیزی محور و برخورداری 48 خانوار روستایی از راه مناسب آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/3264/آ/ http://fna.

ir/ISPXEK نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون راه و شهرسازی هرمزگان: راه روستایی تنگ باغ گنو آماده بهره برداری شد

معاون راه و شهرسازی هرمزگان: راه روستایی تنگ باغ گنو آماده بهره برداری شد