موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 18:412016-10-23اقتصادي

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی مطرح کرد رعایت پدافند غیرعامل در مخازن سوخت بجنورد


مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی گفت: پدافند غیرعامل در مخازن سوخت بجنورد با اعمال برخی تدابیر از سوی شرکت پخش فرآوردهای نفتی رعایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بجنورد، علی ثروتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مخازن سوخت بجنورد و مصوبه انتقال این مخازن اظهار کرد: در دولت قبل در این زمینه مصوبه ای صورت گرفت که به واسطه شرایط و هزینه ها، عملا این مصوبه متوقف ماند.

وی بیان داشت: البته از سوی شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان اقداماتی برای ایمن سازی مخازن سوخت در راستای پدافند غیرعامل انجام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی با اشاره به اینکه با توسعه حوزه شهری بجنورد اکنون این مخازن در داخل شهر قرار گرفته است اظهار کرد: البته این مخازن در 40 سال قبل در شهر بجنورد اجرا شده و اساسا در آن مقطع این مخازن سوخت در خارج از شهر قرار داشته است.

وی با اظهار گلایه از برخی شهرداری ها در خصوص صدور مجوز ساخت وساز در پیرامون مراکزی از قبیل مخازن سوخت بجنورد تصریح کرد: از این رو شهرداری ها نباید برای ساخت و سازها در اطراف این گونه مراکز حساس مجوزی برای ساخت و ساز مسکونی صادر کنند.

ثروتی همچنین اهمیت اعمال پدافند غیرعامل در اجرای طرح های مختلف عمرانی را برشمرد و افزود: از این رو بر اساس برنامه پنجم توسعه طرح ها باید پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی مطرح کرد رعایت پدافند غیرعامل در مخازن سوخت بجنورد

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی مطرح کرد رعایت پدافند غیرعامل در مخازن سوخت بجنورد