مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 18:252016-10-23سياسي

قطارهای 5 ستاره حرم تا حرم روی ریل افتادند


اولین قطارهای پنج ستاره حرم به حرم با ظرفیت روزانه بیش از 640 مسافر از قم به مشهد از روز سوم آبان ماه سال جاری راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی شرکت قطارهای فدک، اولین قطارهای پنج ستاره، ویژه مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از قم به مشهد و بالعکس با هدف ارائه خدمات ویژه به زائران این شهرهای مقدس راه اندازی می شود.

قطار فدک اولین قطار با خدمات پنج ستاره در این مسیر است که همه روزه ساعت 16:40 از قم به سمت مشهد حرکت کرده و ساعت مراجعت از مشهد 16:36 است.

این قطارها جمعاً با 16سالن و با ظرفیت کل 640 نفر از روز دوشنبه سوم آبان ماه 1395 در مسیر قم – مشهد و بالعکس به صورت همه روزه حرکت خود را آغاز می کند.

طبق اعلام فدک به مناسبت افتتاح این قطار تا تاریخ 25/08/95، بلیت این قطار با تخفیف ویژه به قیمت تهران- مشهد به مسافران عرضه می شود و در واقع هزینه قم-تهران و بالعکس در این مسیر محاسبه نمی شود.

مسافران و زائران برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه خرید بلیت و طرح های مربوط به سفرهای گروهی می توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی فدک به نشانی www.

fadaktrains.

ir، با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن های 43624-021 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای 5 ستاره حرم تا حرم روی ریل افتادند

قطارهای 5 ستاره حرم تا حرم روی ریل افتادند