مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 17:362016-10-23اقتصادي

معاون استاندار ایلام عنوان کرد نقش استاندارد در افزایش صادرات کالا در مرز مهران


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر نقش استاندارد در افزایش صادرات کالا در مرز مهران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، حسین کلانتری ظهر امروز در همایش استاندارد ایلام اظهار داشت: مرز بین المللی مهران بهترین فرصت برای توسعه همه جانبه استان ایلام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: باید همه از این مزیت و ظرفیت استفاده کرده تا زمینه رونق اقتصادی استان ایلام فراهم شود و با این ظرفیت بتوان بخشی از مشکلات را بر طرف کرد.

وی ادامه داد: توجه به استاندارد یکی از ابزارهای افزایش توان ظرفیت صادرات در مرز مهران بوده که باید تجار و بازرگانان و همچنین اداره کل استاندارد به این مهم عنایت داشته باشند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان ایلام نیز در این همایش گفت: از 700 واحد صنعتی در استان ایلام 163 واحد تحت پوشش استاندارد اجباری قرار دارند.

مهناز همتی ادامه داد: یکی از عوامل بسیار مهم در صادرات رعایت استاندارد و شاخص های آن است و این موضوع می تواند فرصت را برای توجه به کیفیت تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اگر تولیدکنندگان ما در صادرات استانداردهای ملی توجه کنند آن وقت قادر خواهند بود یک بازار صادراتی پایدار برای محصولات خود داشته باشند، در غیراینصورت نه تنها بازار را برای خود از دست می دهند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار ایلام عنوان کرد نقش استاندارد در افزایش صادرات کالا در مرز مهران

معاون استاندار ایلام عنوان کرد نقش استاندارد در افزایش صادرات کالا در مرز مهران