مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 15:162016-10-23اقتصادي

آیا روسیه در فریز نفتی شرکت می کند؟


در حالی که بازار نفت در انتظار تصمیم بزرگی مبنی بر آغاز فریز و ثبات تولید کشورهای تولیدکننده نفت است، روسیه میزان تولید نفت خام خود را افزایش داده و حتی رکورد تولید نفت خام شوروی سابق را شکسته و جای سوال دارد که این افزایش تولید چه پیامی بر بازار نفت خواهد داشت؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تا چند وقت دیگر اجلاس آینده اوپک برگزار می شود و قبل از برگزاری این اجلاس دو کشور بزرگ تولید کننده نفت خام روسیه و عربستان بر سر فریز نفتی به مذاکره می نشینند روسیه بزرگترین تولید کننده نفت جهان شد.

این کشور در ماه جاری میلادی تولید نفت خود را به 11میلیون و 200هزار بشکه رسانده است و حال جای سوال دارد که افزایش قابل توجه تولید نفت روسیه که رکورد تولید نفت شوروی سابق را شکسته چه تاثیری بر بازار نفت مذاکرات باعربستان و فریز نفتی خواهد داشت.

در این رابطه مرتضی بهروزی فر گفت: در صنعت نفت همواره دو نوع تولید نفت وجود دارد که تولید پایدار ملاک اصلی به حساب می آید و زمانیکه کشور بتواند میزان تولید خود را در طی سه ماه ادامه دهد تولید پایدار رقم می خورد.

وی افزود: این افزایش تولید نفت از سوی روسیه به دنبال آن است تا اگر روسیه در فریز نفتی شرکت کرد از تولیدات گذشته آن کاسته نشود و در ظاهر با فریز نفتی همراهی کرده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روسیه در فریز نفتی شرکت می کند؟

آیا روسیه در فریز نفتی شرکت می کند؟